SO DEARLY QAL z Quilts my Way #1 BLUE

4/23/2018 Made by Wera 2 Comments


Ostatnimi czasy zazwyczaj jest mnie mało na moim blogu, ale skoro już się wczoraj pojawiłam z nową poduchą, to równie dobrze mogę pobyć przez chwilę hiperaktywna. 

W tym roku postanowiłam dołączyć do QAL Gosi Pawłowskiej z bloga Quilts My Way. Zeszłoroczną zabawę podglądałam zawistnie, bo aby aktywnie uczestniczyć trochę brakowało mi czasu, a trochę umiejętności. W tym roku Gosia prezentuje sekretny quilt o tytułowej nazwie So Dearly szyty metodą paper piecing, którą bardzo lubię. Tempo zabawy jest również na moje możliwości, ponieważ co miesiąc będzie do uszycia jeden blok. Jeśli chcecie dołączyć, możecie to zrobić w każdym momencie trwania zabawy - ze szczegółami zabawy zapoznacie się na blogu Gosi, a efekty pracy uczestników podglądać można na profilu facebookowym.

Na pierwszy strzał postanowiłam sięgnąć po ukochane morsko-niebieskie shimmery. Pielęgnowałam je w skrytce od dłuższego czasu, aż nadszedł godny moment. Pierwszy blok uszyłam od razu, z wypiekami na twarzy, przy 3, lub 4 odcinkach Trapped na Netflixie. Islandzki chłód pasował mi do chłodnych tonów tkanin. 

Jestem dumna z tego jak na gotowym bloku pięknie łączą się wszystkie punkty. Trochę martwi mnie jednak, że kolorystycznie te moje shimmery się troszkę stapiają ze sobą. Mam nadzieję, że przy skończonym projekcie zabłyszczą jak pięknie oszlifowany kamień. Co mnie troszkę dobiło, to że po skończeniu szycia, podczas podziwiania efektu swojej pracy zauważyłam, ze zamieniłam jeden kolor z 1 na 3... Wyrwało mi się nawet na głos coś, czego nie wypada cytować ba blogu szyciowym...  Potem jeszcze trochę przeżywałam, ale ostatecznie postanowiłam, że na razie niech tak zostanie! Podejmę decyzję co z tym zrobić pod koniec zabawy.

Na pewno nie popełnię tego samego błędu przy szyciu różowej wersji kolorystycznej tego bloku, bo planuję uszyć (co najmniej) dwa quilty! Ale o tym niedługo (jak przyjdzie wypłata, żeby domówić tkaninę na tło).






You Might Also Like

2 komentarze:

  1. Te materiały są piękne. Mam podobny zestaw w swoich zapasach. To zlewanie się może dać piękny efekt, a błędem (nie wiem, gdzie on jest) się nie przejmuj - na tym polegają patchworki, że się dobiera kolory i materiały po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko! Pomyłkę na razie zostawię i pod koniec zabawy zdecyduje co z nią począć. Najpewniej właśnie zleje się w całość i nie będzie już mi przeszkadzać.
      Shimmery są fantastyczne - mam jeszcze zielone i przy kolejnej okazji uzupełnię zapasy o inne kolory (różowe!) ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń